وکیل خانم پایه 1

وکیل دادگستری خانم ، وکیل پایه 1 خانم

وکیل دادگستری خانم ، وکیل پایه 1 خانم


موسسه وکالت گستر آریا پس از سال ها تجربه در زمینه وکالت  ، کار خود را وسعت بخشیده است و دارای تعداد بسیار وکیل خانم  پایه یک دادگستری  و وکیل آقا پایه یک دادگستری مشهد می باشد

 

وکلای ما بسیار بسیار متعهد و کار بلد می باشند و این اطمینان را به شما میدهیم که کار شما را بسیار دقیق و پیگیر انجام دهند 

 

وکیل پایه 1 دادگستری مشهد

وکیل دادگستری 

 Justice attorney 1 


Attorney Mashhad
 

 

وکیل پایه یک دادگستری کیست ؟؟

وکیل مدافع یا وکیل پایه یک دادگستری کسی است  که در دادگاه های عالی قانون از طرف دادستان صحبت می کند، و یا از موکل خود دفاع است.

یک وکیل پایه یک دادگستری کسی است که به مشتریان مشاوره حقوقی می دهد، اسناد و موارد قانونی را مطرح می کند ، و در شرایطی که فردی بخواهد در دادگاه را به نمایندگی از او حضور پیدا می کند.

یک وکیل می تواند تمام انواع مسائل حقوقی از تهیه پیش نویس گرفته یا اینکه کسی ادعای ثبت اختراع داشته باشد ، انجام دهد ویا به دفاع از مردم در برابر اتهامات جنایی بپردازد. وکلای واجد شرایط باید دوره درس قانون دیده باشند  و معنی دیگر وکیل، البته به معنی قانوندان است.

در کشورهای بریتانیا و ایالات متحده، وکیل پایه یک دادگستری کلمه ای است که به طور کلی برای مشاور حقوقی به صورت آکادمیک آموزش دیده به کار می رود. در بریتانیا، یک وکیلی که معمولا در یک دفتر کار می کند اما ممکن است در برخی از دادگاه ها هم کار است , یک وکیل پایه یک دادگستری نامیده می شود. وکلا بیشتر کار خود را به نمایندگی از مردم در محاکمات دادگاه انجام می دهند. در هر دو کشور بریتانیا و ایالات متحده، وکیل پایه یک دادگستری یک کلمه حقوقی رسمی برای یک وکیل است که به نمایندگی از مردم در دادگاه است، و در یک دادگاه ایالات متحده، شما ممکن است آنها را مشاور بخوانید. یک وکیل در ایالات متحده نیز گاهی اوقات به عنوان یک وکیل برای مراجعات ، به ویژه در سخنرانی های رسمی و یا نامه های رسمی به کار می رود.

وکیل مدافع متعصب به عنوان نماینده برای یک مشتری اقدام می کند. برای انجام این وظیفه توسط وکیل پایه یک دادگستری به دست آوردن دانش گسترده از قانون همراه با سطح بالایی از مهارت های تحقیق و تجزیه و تحلیل حقوقی مورد نیاز است. 
وکلا از مردم در برابر رسوخ دولتی و خصوصی در حقوق شخصی و اموال دفاع می کنند.
دانش وکلا از قانون باعث می شود تا از سوء استفاده های برخی از ندانستن قانون یا سوءاستفاده از نقاط ضعف در قانون  توسط عده ای دیگر جلوگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *