آدرس و شماره وکیل مهاجرت در مشهد

پروانه وکالت افراد بهترین و معتبر ترین را تشخیص صحت ادعای وکالت شخص میباشد .

دفاتر مهاجرتی و موسسه حقوقی مهاجرتی حتما باید زیر نظر مجرب ترین وکلای حقوق بین الملل و دیگر وکلا با پروانه و آشنا به تمامی قوانین و امور مهاجرتی به تمامی کشور ها باشد و نباید فقفط محدود به دو یا سه کشور باشد از آنجا که موسسه مشاوره MIE با مشاورین آشنا به امور و قوانین تمامی کشور ها میباشد این افتخار را دارد که در مورد تمامی راه های قانونی مهاجرت تایپ ویزاها از جمله تحصیلی و کاری در اکثر کشورهای جهان خدمات برای شما عزیزان را ارئه دهد .

چرا که موسسه مشاوره طلیعه داران عدالت ،با بهره گيرى از دانش بهترين وكلاى دادگسترى ، قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاه، امكان استفاده از خدمات مشاوره حقوقى در قراردادها ، ازدواج و احوال شخصيه ،تابعيت ،اقامت، مهاجرت و همچنين طرح دعاوى بين المللى را در داخل و خارج از کشور فراهم کرده است.

به عنوان مثال اگر فردی قصد مهاجرت به کشورها را دارد حتما باید نزد دفتر مهاجرتی برود که دارای وکیل مهاجرت به انواع کشورها همچنین د ارای وکلای مجرب اکثر کشورها که دانایی لازم و کافی به امور مهاجرتی به انواع کشورها و قوانین کشورها و آشنایی کافی با تمامی تایپ ویزاهای کشور ها میباشد ، پیشنهاد ما رجوع به د وکلای مهاجرتی در موسسه مشاوره MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) میباشد .

مهاجرت چیست :

مهاجرت به معنای جابه جایی افراد ار مکانی به به مکان دیگر میباشد با هدف تحصیل و یا زندگی و کار ، افراد اکثرا برای شرایط بهتر از جمله شرایط بهتر آموزشی ، بهداشتی ، اقتصادی ، رفاه مسکن و آزادی های سیاسی تن به مهاجرت میدهند .

مهاجرت :» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود.

انواع طرق برای مهاجرت وجود دارد اعم از مهاجرت از طریق ازدواج با یک تبعه خارجی و یا مهاجرت از طریق تولد که به دو سیستم خون و خاک نقسیم میشود بسته به اینکه سیستم چه کشوری خون باشد یا خاک متفاوت است و یا مهاجرت از طریق تحصیل در دیگر کشورها و یا مهاجرت از طریق کار که میتواند به شیوه هایی چون کارآفرینی ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری تقسیم شود به عنوان مثال کشوری مثل اسپانیا که قطب صنعتی اروپا میباشد از نیروی کار مهاجران نفع میبرد برای گردش اقتصادی خود به نیروی کار ارزان و مهاجران نیازمند است .

برای مشاوره با وکیل مهاجرت با  اقا  اندرزیان با شماره 09152055986 تماس بگیرید ، مکالمه در حد 1سوال یا 1 دقیقه باشد / سپاس

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت دارای چه ویژگی هایی است ؟ شرایط مهاجرت به اروپا و استفاده از وکیل مهاجرت چگونه است ؟ چه نوع وکیل و دفتر مهاجرتی شایسته کار مهاجرت میباشد ؟ راههای مهاجرت به کانادا و همچنین قوانین جدید مهاجرت به آمریکا به چه شکل است ؟ آیا به دنبال وکیل مهاجرت برای اخذ اقامت اروپا و یا اخذ اقامت کانادا هستید ؟ وکلای دفتر مهاجرتی باید چگونه باشند ؟چگونه وکیل مهاجرتی در دفتر مهاجرتی را را شناسایی کنیم ؟ مهاجرت چیست ؟ چه قواعدی در مهاجرت وجود دارد؟
پیشنهاد ما به دوستانی که میخواهند مهاجرت کنند این است که در درجه اول واژه وکیل و دفتر مهاجرتی را بشناسند و قبل هر اقدامی راجع به آن تحقیق کنند.

وکلای دفتر مهاجرتی باید چگونه باشند و آنها را چگونه تشخیص دهیم ؟

اکثرا در این دوره ها دیده شده موسساتی درباره مهاجرت مشاوره میدهند و خود را به عنوان وکیل جا میزنند و چه بسا پول زیادی را از افراد میگیرند بدون اینکه حتی کار فرد در اصطلاح ویزای شخص را گارانتی کنند با وجود اینکه میدانند به علت بی تجربگی و اشنا نبودن با قوانین مهاجرت حتما آنها شکست میخورند در نتیجه آیا این افراد قابل اعتماد هستند ؟

شایان ذکر است که افراد حتما باید دقت داشته باشند که وکیل یا همان وکیل دادگشتری کلمه ای با تعریف قانونی و حقوق میباشد در نتیجه وقتی فردی را وکیل مینامیم البته فرقی ندارد آن وکیل ، وکیل حقوق بین الملل باشد و یا امور حقوق خصوصی یا وکیل امور کیفری یا مدنی در هر صورت فردی وکیل است و میتواند کار خود را به عنوان اینکه وکیل است ادامه دهد و ارائه خدمت کند که اول از همه بعد از دوره فارغ التحصیلی از رشته حقوق یا رشته فقه و مبانی حقوق امتحان کانون وکلای دادگستری و یا امتحان کانون و مشاوران حقوقی قوه قضاییه را پشت سر گذاشته باشد و دارا ی پروانه وکالت و سربرگ برای نوشتن لایحه باشد .

در نتیجه افراد حتما باید دقت داشته باشند که فردی در صورتی وکیل است که ویژگی های بالا را داشته باشد، اما دیده شده بعضی وکلای دفاتر مهاجرتی مطابق قانون وزارت علوم کشور جمهوری اسلامی موسسات معتبر اعزام دانشجو هم نیز حق مشاوره من باب پذیرش و ویزای تحصیلی از جمله نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه از خارج از کشور را دارند ولی فقط حیطه فعالیت آنها تنها دو یا کمتر کشور میباشد و وقتی فردی به این دفاتر مهاجرتی زنگ میزند و کمک در باب اعزام به دانشگاهای دیگشر کشور ها را میخواهد این دفاتر مهاجرتی فقط سعی میکنند افراد را راضی کنند به داشگاهای کشوره هایی که خودشان اقدام میکنند و به اصطلاح بازارگرمی کشورهای خودشان را میکنند و اکثرا بیش از ۳ کشور اقدام نمیکنند.

بدیهی است که دفاتر ور موسسات اعزام دانشجو ، دفتر یا موسسه مهاجرتی وکالتی نیست و به همین ترتیب دارای وکلای رسمی کانون وکلا یا قوه قضاییه نمیباشد و نمیتوانند موکلین خود را در امور حقوقی یا مهاجرتی یاری دهند به همین جهت است که این دفاتر به اصطلاح مهاجرتی اکثرا با شکست مواجه شده چون اصلا علم حقوقی و مهاجرتی را ندارند.

برای مهاجرت به کشورها ، فرد حتما باید به دفتر و وکیلی رجوع کند که اولا آن دفتر مهاجرتی حتما دارای وکلای دادگستری باشد یعنی آن وکیل حتما امتحان کانون وکلا را داده باشد و دارا پروانه وکالت باشد و هم معتبر باشد ، دوما مو به مو قوانین مهاجرت به کشورها را بلد باشد تا بتوان آن را به عنوان دفتر و وکیل مهاجرتی دانست.

راه هایی که در بالا ذکر شد از طرق قانونی مهاجرت است که دفاتر مهاجرتی موسسه حقوقی ملک پور در تمامی طرق قانونی مهاجرت دارای وکلای مجرب برای خدمت رسانی و مشاوره میباشد

از طرق غیر قانونی مهاجرت میتوان پناهندگی را نام برد که به علت سختی زیاد و پول زیاد که افراد در این راه از دست میدهند با سپردن به قاچاقچیان و حتی ممکن است جان آنها به خطر بیوفتد پیشنهاد نمیشود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *