موفق ترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

وکیل طلاق توافقی در مشهد و گلبهار و چناران

وکیل طلاق توافقی در مشهد و گلبهار و چناران


اگر به دنبال وکیل حرفه ای و موفق که نتیجه مطلوب خود را بگیرید می بایست با وکلای حرفه ای و با سابقه دادفران نیک اندیش تماس بگیرید .

برای مشاوره و تماس با شماره ۰۹۱۵۲۰۵۵۹۸۶ تماس بگیرید ، مکالمه کوتاه و در حد 1 سوال باشد / سپاس

مدارک لازم جهت طلاق توافقی توسط وکیل
۱. شناسنامه ی زوجین
۲. سند ازدواج
۳. گواهی عدم بارداری در صورت مدخوله بودن

مراحل طلاق توافقی
۱. بدون حضور زوجین ؛ به نحوی که تمامی اقدامات توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام میگیرد و نیازی به حضور زوجین در دادگاه نمیباشد.
۲. حدود ۱۰ روز کاری ؛ خواهد بود و به صورت تضمینی توسط وکلای متخصص صورت خواهد پذیرفت.

طلاق توافقی چیست ؟
چنانچه قصد دارید تا با طلاق توافقی آشنا شوید و تمامی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید دعوت میگردد که حتما مطالب مفید و کاربردی ذیل را مطالعه نمایید تا نسبت به این موضوع در آینده با مشکل مواجهه نگردید.
همانطور که از اسم آن پیداست طلاق توافقی به این معناست که زوجین که با یکدیگر جهت ادامه ی زندگی مشترک تفاهم نداشته باشند و میخواهند بدون دغدغه و دردسر به زندگی زناشویی خود خاتمه دهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا میشوند ؛
معمولا سوالی که مبتلا به بوده و توسط زوجین که میخواهند از یکدیگر به صورت توافقی جدا شوند این است که تکلیف حضانت فرزند ،مهریه یا نفقه و … به چه صورت خواهد بود ؟ پاسخ سوال بسیار آسان است چرا که همانطور که که از نام طلاق توافقی پیداست زوجین قبل از مراجعه به دفتر وکالت میبایست تمامی توافقات خود را انجام دهند و نسبت به تمام موضوعات تصمیم گیری نمایند چرا که رای دادگاه بر اساس توافق طرفین که به صورت مکتوب و به امضا طرفین میرسد صادر خواهد شد و پس از قطعیت رای دادگاه و اجرای صیغه طلاق دیگر فرصتی برای اصلاح آن وجود ندارد و زوجین باید قبل از تصمیم به طلاق با دقت تمام نسبت به این موضوع فکر و تصمیم گیری نمایند تا دچار پشیمانی نگردند.
توصیه میگردد در زمان مراجعه به دفتر وکالت زوجین از صورت جلسه ی تنظیمی که توسط وکیل انجام میگیرد کپی دریافت تا با خاطری آسوده طلاق خود را نهایی نمایند.

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد ؟
با توجه به تغییراتی که در مسیر طلاق توافقی فوری به وجود آمده است زوجین چنانچه قصد دارند تا شخصا خود اقدام به طلاق نمایند بدوا میبایست در سایت طلاق ثبت نام نمایند و پس از آن در طی یک بازه زمانی که حداقل ۴۵ روز به طول می انجامد مشاوره خود را طی ۵ جلسه انجام دهند و پس از فرایند مشاوره و تکمیل آن پرونده به دفتر خدمات الکترونیک قضایی ارجاع و زوجین با حضور در این دفتر دادخواست خود را ثبت و به دادگاه ارجاع میگردد و پس از آن دادگاه با تعیین وقت قبلی و تشکیل جلسه و با درخواست زوجین گواهی عدم امکان سازش صادر مینماید و پس از قطعیت رای دادگاه بنا به درخواست زوجین به محضر طلاق مراجعه مینمایند تا سند طلاق صادر گردد.
گواهی عدم امکان سازش ۳ ماه معتبر میباشد و چنانچه در این فاصله زمانی به محضر جهت اجرای صیغه طلاق مراجعه ننمایند میبایست تمامی فرایند فوق را مجددا طی نمایند

نکته” هیچ کدام از زوحین بدون اخذ رای از دادگاه خانواده نمیتوانند به دفترخانه ی طلاق مراجعه نمایند و دفتر طلاق نیز صرفا بر اساس رای قطعی دادگاه سند طلاق را صادر می نمایید

نکته: چنانچه زن از مرد وکالت در طلاق داشته باشد نیازی به شناسنامه زوج نمیباشد.

نکته: چنانچه زن قصد دارد وکالت در طلاق از همسرش اخذ نماید در وکالت نامه ی تنظیمی که توسط دفتر اسناد رسمی انجام میگیرد میبایست چند عبارت حتما در وکالت نامه وجود داشته باشد تا بدون مشکل و دغدغه کارش را به پایان برساند.
۱. در وکالت نامه زوج میبایست حق تجدیدنظر و فرجام خواهی را از خود سلب و ساقط نماید.
۲. در وکالت نامه زوج به زوجه وکالت جهت اجرای صیغه ی طلاق و تشریفات آن را داده باشد.
۳. وکالت الزاما ضمن عقد خارج لازم و به صورت بلاعزل باشد تا زوج نتواند عزل نماید.
۴. در وکالت نامه ی تنظیمی کلمه ی ضم امین یا هر چیز دیگری که میتواند اختیارات زوجه را محدود کند نداشته باشد.

نکته: هر چند در طلاق توافقی زوجین میتوانند پس از طی پروسه ی ۳ ماه موفق به دریافت گواهی عدم امکان سازش گردند و نیازی به داشتن وکیل ندارند اما زمانی که زوجه از زوج وکالت در طلاق دارد میبایست یک وکیل برای زوج انتخاب تا با واسطه ایشان در دادگاه حاضر و گواهی عدم امکان سازش توسط قاضی صادر گردد.
نکته” قبل از صدور رای دادگاه مبنی بر گواهی عدم امکان سازش چنانچه هر یک از زوجین پشیمان گردند طلاق توافقی سرانجامی نخواهد داشت و منتهی به صدور دادنامه نمیگردد، و پس از رای دادگاه نیز مبنی بر عدم امکان سازش چنانچه هر یک از زوجین در محضر طلاق جهت اجرای صیغه ی طلاق حاضر نشوند پس از مدت ۳ ماه گواهی عدم امکان سازش ابطال میشود

سوال: آیا پس از طلاق امکان پاک نمودن اسم همسر سابق از شناسنامه وجود دارد؟
پاسخ: برای سوال فوق ۲ حالت متصور است حالت اول ” مربوط به زمانی است که زوجه دوشیزه نمیباشد و مدخوله است در اینجا امکان پاک نمودن شناسنامه و به اصطلاح سفید کردن آن تا زمان ازدواج مجدد وجود ندارد.

اما در حالت دوم” چنانچه زوجه باکره و غیر مدخوله باشد میتواند با رای دادگاه و شناسنامه ی که طلاق در آن ثبت شده است به اداره ی ثبت احوال مراجعه و شناسنامه ی خود را سفید نماید.

طلاق توافقی ایرانیان خارج از کشور
چنانچه زوجین یا هر یک از آنان در خارج از کشور هستند و امکان مراجعه به ایران را ندارند و میخواهند خیلی سریع کارهای طلاق خود را انجام دهند میبایست از طریق سفارت یا کنسولگری و در آمریکا از طریق حفاظت منافع به یکی از دوستان و آشنایان و حتی به وکیل پایه یک دادگستری وکالت برای طلاق تنظیم نمایند و کلیه ی مدارک مربوطه را به آدرس وکیل ارسال نمایند. وکیل میتواند با توجه به اختیارات مندرج در وکالت نامه گواهی عدم امکان سازش را از دادگاه اخذ و نهایتا چنانچه نسبت به ثبت طلاق وکالت داشته باشد آن را انجام دهد.
ایرانیان خارج از کشور میتوانند از طریق برنامه whatsapp با وکیل در تماس باشند.

طلاق توافقی و مزایای آن
یکی از انواع طلاق ها، طلاق توافقی است. که به درخواست مرد،یا به درخواست زن و یا به درخواست زوجین، صورت می پذیرد طلاق توافقی نامیده میشود که از انواع مصطلح هستند. طلاق توافقی، یا معمولا در قالب طلاق خلع، قرار می گیرد که درباره آن در نوشته مختص بحث طلاق فوری در مشهد و طلاق خلع، به تفصیل توضیح داده شد.در بعضی از موارد، شوهر، اختیار طلاق خود را با عقد وکالت رسمی در دفتر اسناد رسمی، تحت عنوان وکالت بلاعزل طلاق، به زوجه یا شخص ثالث، اعطاء می کند.

دادن وکالت طلاق به زن، یا شخص ثالث، از بین برنده حق طلاق مرد، به معنی سلب اختیار مرد از اعمال حق طلاق نیست، بلکه وکیل طلاق توافقی فوری می تواند با استفاده از این وکالتنامه، جانشین مرد در اعلام اراده طلاق شود.

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۱۰ روزه ۰۹۱۵۲۰۵۵۹۸۶
در حالتی که زن، وکالت طلاق، از سوی شوهرش دارد، با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و مشاور حقوقی، یه تعویض و اعطای وکالت به وکیل ، از سوی مرد، اقدام می کند و وکیل پایه یک دادگستری، جانشین مرد در مراجعه به دادگاه خانواده و طی مراحل طلاق توافقی می شود.

اگر زوجه نیز نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در پرونده طلاق ، داشته باشد، دو وکیل پایه یک دادگستری، با قبول وکالت طرفین، به عنوان وکیل اقدام به ثبت دادخواست و پیگیری پرونده، تا زمان اجرای صیغه طلاق توافقی در دفتر اسناد رسمی طلاق، خواهند نمود.

پس صرف داشتن وکالت بلا عزل محضری برای پرونده طلاق و اجرای صیغه طلاق، برای مراجعه به دادگاه خانواده کافی نیست و با وکالت محضری اعطایی از سوی شوهر برای پرونده طلاق، فقط امکان عقد قرارداد برای پرونده طلاق توافقی با یکی از وکلای پایه یک دادگستری، وجود دارد.

وکیل طلاق توافقی، می تواند وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی و یا وکیل محضری و مدنی باشد.
بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد ،عنوانی است که بعضی از موسسه های حقوقی غیرمجاز فاقد دانش حقوقی جهت بازاریابی غیر متعارف، از آن استفاده می کنند.

بهترین وکیل طلاق فوری در مشهد به عنوان وکیل ، دارای ویژگی هایی است که می توان به مهمترین آنها که دارا بودن دانش کافی حقوقی در دعاوی خانواده، به عنوان مشاور حقوقی خانواده و مشاور حقوقی اشاره کرد که می تواند لازمه قبول پرونده طلاق توافقی فوری در مشهد، توسط وکیل طلاق توافقی باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *